A Dark Age - Part 4 NEU - Der Höllenritt

Authors share their rape fantasies or consensual erotic fiction with the community here. Guests can read the stories posted here in full.
Forum rules
This forum is for publishing, reading and discussing rape fantasy (noncon) stories and consensual erotic fiction. Before you post your first story, please take five minutes to read the Quick Guide to Posting Stories and the Tag Guidelines.

If you are looking for a particular story, the story index might be helpful. It lists all stories alphabetically on one page. Please rate and comment on the stories you've read, thank you!

Story Filters

Language: English Stories | Deutsche Geschichten
Consent: Noncon | Consensual
Length: Flash | Short | Medium | Long
LGBT: Lesbian | Gay | Trans
Theme: Gang Rape | Female Rapist | SciFi | Fantasy
Shocker
Accomplished Writer
Doctor

Re: A Dark Age - Part 4 NEU - Der Höllenritt

Post by Shocker »

Rudolf versteht es seine Tante mit schwer zu konternden Argumenten zu überzeugen. Dabei hätte sicher auch sie das potential zur Reiterin.
1
My collected stories can be found here Shocking, positively shocking

Tags:
Blue
Pillar of the Community
Research Assistant

Post by Blue »

Ich habe diese geschichte leider eben erst gesehen, sie ist mir vorher völlig entgangen.

Einmal eine ganz andere Geschichte, die in einer zeit spielt, wo Adelsherren sich noch alles erlauben durften.

Die vier Teile gefallen mir gut. Wobei vor allem der Höllenritt sehr gut beschrieben ist. Ausführlich, detailliert bis ins letzte.
Sehr gut°
1
Nabociras
Sophomore

Post by Nabociras »

@ Shocker
Aufjedenfall, das Potential der Tante wird in dem nächsten Kapitel von Rudolfs Mannen ausgereizt werden. Danke für das Kommentar

@ Blue
Macht ja nichts, selbst ich brauche öfters ein paar Kapitel, bis ich eine Storyreihe überhaupt anfange zu lesen, da ich es hasse, falls mich die Story packt, monetalang auf eine Fortsetzung warten zu müssen. Bin gespannt wie dir die nächsten beiden Teile gefallen werden, die ich wohl in 1-2 Wochen veröffentlichen werde.
Ich danke dir für deinen motivieren Feeback.
0